Monday, March 23, 2009

Sweetest Surprise by MLTR

This song reminds me of you.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I never knew life could be like this
Never thought that I would be
the one that you would kiss
I never knew love could be so rough
But now I've found the real thing
I can't get enough

The sweetest surprise caught me tonight
Right there in your eyes while I was kissing you
So don't say that you don't love
Everything you dream of could be here

I used to wish, I used to dream
But now I'm living my heart's wildest fantasy
So I began to believe
Because our love is there for everyone to see

The sweetest surprise caught me tonight
Right there in your eyes while I was kissing you
So don't say that you don't love
Everything you dream of could be here

On and on where good things never end
woo~hoo
On and on where we never pretend
ah yeah

The sweetest surprise caught me tonight
Right there in your eyes while I was kissing you
So don't say that you don't love
Everything you dream of could be here

So don't say that you don't love
Everything you dream of could be here

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wonders of love....

1) You smile whole day in the office while working eventhough u r damn stress and hectic cause u know there is always that someone there loving you....

2) You dont feel any hurt or pain eventhough u r in deep shit with office work and still smiling while working and amending your errors cause u r thinking of that someone you love... and the happy moments you have shared with your the other half.... =)

3) Even though that someone you love is not as good looking nor as tall as u thought but you still love them unconditionally... because love is blind... ahhahahahahahaaa.... (as long as im being loved, treasured n pampered like a princess...)

I think i have finally fallen for u.... =_=" (yes, it sounds gay man... gay shit! LOL!!!)

Sunday, March 22, 2009

My Mount Kinabalu / Kota Kinabalu Trip

Bah.. I finally have time to blog about my KK trip while watching E.U on Astro On Demand... LOL! [y laughing kor has to die so early?? *sob* *sob*]

Anyways, there hell loads of pictures... La la la la la.....

To be honest, i kinda forgot all their names adi.. cause i suck at remembering names at new places...


This is one of the mega big hyper mall... ridiculously big with 3 hotels there man...


A random shot of KK town view taken from one of those overhead bridge...


One of those seaview in KK town...


Me looking very chubby taking pictures by the seaside...

And it was a freaking hot day when i arrive KK on the first day... I was like practically drowning with sweat...


Quench my thirst with some coconut juice.. and pose with coconuts... like doing coconut advertisements... lol!!! I love this pic of me... looks so natural...


Love this pic even more... Muahahahaa...

After sight seeing for the first day, we decided to rest early for the day... cause the next day is a hell day for me... Gonna go climb the mountain for 24 hours!


My main food intake for the climb... Power Bar, Mars Bar, and Energy drink... no time to stop and have proper meal man... so we all survive on this power bar throughout our climd journey...


This is the map of the climb... i started climb up using the Mersilau trail... and down with the Timpohon trail.. We were staying at Gunting Lagadan for the night...

We started our climb on 28th February, 9.30am.... I climbed until 7.30pm to reach Laban rata only... starting point to Laban Rata using Mersilau trail is 8km!

Reached Laban Rata to have a proper dinner for the night but had no appetite cause i was too tired n felt like puking.... Sleep at 9pm plus almost 10pm... Woke up at 1.30am... got ready... and was going to start climbing again to reach the peak... 2.30am start the climb... From laban rata to the peak another 2.8km.... reach the check point at sayat sayat hut almost 5am... It was a damn tiring climb to me... i felt like i went through hell... like really hellish to me... I had no training before doing this climb.. i have no stamina... and that climb make me feel like i went through hell wayyyy below 18 levels and came back up man... ish ish ish....

Came back down at 6plus am to 7am... reached laban rata again for breakfast around 9 plus 10am... ate breakfast adi, then we climb straight down using timpohon trail... 6 km distance to freedom and the end of hell for me!!! Reached the end around 5plus pm.... When i finally reached down, i felt like i was just freed from hell man!! Full of relieved that everything is over... but superbly exhausted and i end up walking like an old pregnant grandma... my whole legs including tighs, calves, sole, heels, toes and anything got to do with legs hurts like crap... so sore that my legs were sore and i walk like a pregnant old grandma for a week man... it was so bad that i think using the term of "pregnant old grandma" is very suitable to describe the way i walk that time...


The start of briefing... listening to the guides brief and tell us wat to do n etc...


More briefing...


This picture was taken right before i was gonna start climbing... Was kinda forced into taking this pic...


This pic is taken while i still look fresh... hahahaa... got cocky look somemore..


This pic taken at the 6 km point... where the Timpohon trail meets with the Mersilau trail to go towards the peak... I look like shit already here... I was actually wanting to give at 4km already... It was a freaking painful experience for me....

The following pictures are the view from my climbing journey...


LAlalalaa.... see... so stoney n steep...


Cold...


Nice view... but i totally have no mood to take pics... these pictures are taken from my friend's camera...






This is how it looked like when it rains.... superbly muddy...



Hence, my shoes and track pants are super duper muddy sial...


View of the check point at Sayat Sayat...


Trails to the peak point...


Now we r at the peak!.... A picture of sunrise... but its not as nice bevause that time it was raining... So the clouds were blocking the sun...


A diff picture at the peak..


Another one... =_="

Then... skip skip skip.... fast fwd... After the end of the climb reaching the ground, we head to the Poring Hot Spring place to spend the night...

Just 3 random pics of the Poring Hot Spring place...





We managed to dip our body in the hot spring... and our muscles we relaxed for half an hour before we started to walk like a pregnant old lady again... ahhahahaa...

After hot spring, we manage to arrange from our guide to see the infamous Raffelesia flower... 'that can only be seen in Sabah'! Muahahahaa... It was not as smelly as i thought it would cause the flower is at its 5th day.... And do you know that the Raffelesia flower can only live for 7 days???



The last day in KK, we decided to go to Manukan Island to see the beach on the east side...

So yeah... random pics of the Manukan Island... I went snorkeling there and sun tan abit... hahahahhaa.... *Jane will nvr miss a chance to sun tan...* LOL!!!









Best pic of all...

Thats all about KK trip lor... I feel like i saja blog about the KK trip only... lol...
But yeah, i blog this for future references... LOL...

Even though climbing the mountain was a hellish experience for me, but it was definately an experience of a lifetime for me... I will never climb this mountain if it werent because of my collegues... I somehow glad i did it though... EVEN THOUGH IT WAS HELL TO ME!

But if i were to be asked to do it again... I WILL NEVER EVER WANT TO DO IT AGAIN ANYMORE!!!

anyways... Oh one more thing... i love you... muahahahhaa... random right...

Friday, March 20, 2009

It feels nice...

It feels nice to have met someone who adores me...

It feels nice to have a company...

It feels nice to talk to someone every single day and night until i fall asleep...

It feels nice to have someone actually really cares about me...

It feels nice to have someone really genuinely tells me that im beautiful even though im so damn fat now...

It feels nice to be treated like a princess...

It feels nice to actually have someone worries about me... worry about my safety, my well being...

It feels nice to feel loved by someone...

It feels nice to have someone to fall in love with...

It feels nice to have someone that shares the same cockiness with... =)

It feels nice to have someone that shares the same passion...

It feels nice to have someone that shares the same vision...

It feels nice to be in a honeymoon stage where everything is so sweet and lovey dovey...

It feels nice to be treated as a dream girl... *wink* *wink*

It feels nice to listen to someone i love sings his favourite songs...

It feels nice to cuddle with someone i love...

It feels nice to kiss someone i love...

It feels nice to hug someone i love...

It feels nice to find that someone i love looking so cute....

It feels nice when someone i love plans for our future...

It feels nice when someone i love is very sure of what he wants and what he wants in us and the future...

And last but not least..... It feels nice to have you my dear...

***Gosh... it has been a long time since i actually felt this way... have i been single too long huh? LOL***

Wednesday, March 18, 2009

I’m a Musicon Celebrity thanks to Maxis Broadband

WAHHHHH!!!! Nuffnang Music Bash!!! Powered by Maxis Broadband!!!

Another cool Nuffnang party!!!! and this time is sponsored by Maxis Broadband again!!! *did i mention that all parties organized by Nuffnang rocks to the max?* LOL!

The previous party organized by Nuffnang with Maxis Broadband was the Nuffnang Wild 'Live' Party... and that party rocks big time!!

And im sure that i wouldnt want to miss this party!!!

Wowwwww....... I wanna go... i wanna go...!!!

What should i dress up as this time??

As Marilyn Monroe again?


There... a picture of me dressed up like a celebrity, Marilyn Monroe... (sorry la, im blogging from office... and im afraid if i dont blog soon enough, i wont be able to get the invites to this awesome party... see.. im so enthusiastic about this party...)

Ohh... I forgot.. I cannot be Marilyn Monroe anymore... cause i got short hair now... lol!! Yupp, i've changed my hair style... I have shoulder length hair now... but i dont look so much different cause its still the same straight hair but shorter... But people do say i look cuter and younger now... heheehehe....

Anyways... If i were to be a celebrity, alll those dining in fancy restaurants and walk on the red carpet thingy should be like a normal routine thing to me... I want something more special... Like... loads of nice dresses / outfits to have matching purses, shoes, handbags and loads of nice accessories... imagine all the bling bling man... Hahahahaaa...

I want to be like Victoria Beckham... She is such a fashion icon... I simply adore her looks and style... Not slutty and whorish but so elegant yet sexy....





See.... She is wat i call somebody with class... not trashy...

So yeah, if i were to be a celebrity... i wan to be treated as a fashion icon like Victoria Beckham!!! :D

I think i should cut my hair like Victoria Beckham's hair... I've always liked her hair style.. but unfortunately, im not as thin as her... so i think my face would look really big if i have such short hair like hers... =____="""

So yeah... there... i've finally blogged after MIA for a month... So do i get my party invites now? Pleaseeeee..... *wink* *wink*

Those who are really curious about this party and dont know wat im talking about... click here.... Loads of prizes to be won man! You get to win Nokia XpressMusic 5800, Ipod Touch, PS3, Canon Digital Ixus 870 IS and Zara Vouchers!!! Fuhhh!!!! I wan all those!!!!!



So yeah... urrrmmm... aheemmm... how do i end this blog post huh? my brain is lagging today... lol!

Cya peeps!!!

P.S: Climbing the damn KK mountain was hell to me... will tell u all about it in the next blog post... :D